fredag 26 november 2021

TrädgårdsFägring Vecka 48


Hej alla trädgårdsbloggare!

Så var vi framme vid första advent och nedräkningen har börjat. En hektisk tid för vissa medan andra har möjlighet att ta det lite lugnare men för de flesta av oss har nog i alla fall trädgårdsprojekten pausats för stunden. Därmed inte sagt att tankarna kring trädgård har pausats och kanske önskar du dig något till den i jul eller under nästa säsong.

Vad står på önskelistan? - är veckans tema men som vanligt är det fritt fram att blogga om något annat också. 


Länkar du för första gången, eller har haft ett längre upphåll, skriv en kommentar så lägger vi till dig i länklistan.


Nästa veckas tema att börja fundera kring blir - Fest för fåglarna - och du kan länka till det med start den 3:e december.

Önskar dig en fin inledning av december!



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 kommentarer:

  1. Tack till er i nya "teamet" för att Trädgårdsfägring kan finnas kvar! <3

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ni får gärna uppdatera min länkadress, jag ser att det var 7 månader sen jag uppdaterade senast och det stämmer inte alls. Min blogg har bytt plats. Nu finns den på www.pinktownroses.com

    Tack! :-)

    //Trädgårdshälsningar
    Lillianna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lillianna!
      Jag uppdaterade förra veckan, då du ville vara med. Du finns med i länklistan till höger, ser inte att det är något fel.
      Mvh Marika

      Radera