onsdag 27 september 2023

TrädgårdsFägring Vecka 40

 

Hej trädgårdsbloggare!


September har rusat iväg och hösten är här. Låt oss hoppas att den blir lång och bjuder på vackra färger så där som vissa höstar kan vara. Ett är dock säkert, än är det inte slut på trädgårdssäsongen.

Däremot verkar det som om TrädgårdsFägring tar slut nu. Tyvärr har inte någon anmält intresse av att ta över veckoinläggen och som vi signalerat under den senare månaden kommer det här därför att bli det sista. Det har varit kul att under två år fått bidra till att det funnits en mötesplats för trädgårdsbloggare och vi hoppas att ni fortsätter både att blogga och att läsa andras bloggar i fortsättningen om än inte via TrädgårdsFägring. 

Vill du ta chansen att länka en sista gång så har du två veckor på dig, sen stängs länkmöjligheten ner. Vi ser som alltid fram emot att läsa ditt bidrag.


Tack för att du varit med och länkat till TrädgårdsFägring!



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att ingen vill ta över stafettpinnen! Tack för att ni hållit i det här i två år!
    /Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Gunilla! Tack själv för att du varit en del av detta och länkat.
      /Marika

      Radera
  2. Tack för den här tiden. Håller med Gunilla hade gärna tagit över men vet inte hur man gör riktigt rent tekniskt. Tyvärr! Ha det fint. Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Pia!
      Tack själv, utan er som länkar blir det inget. Det är inte svårare än att blogga, det finns en bra instruktion. Hör av dig om du ändrar dig.
      Kram Marika

      Radera
  3. Hej, jag är Nira Shalom, efter att ha varit i ett förhållande med Anderson i flera år gjorde han slut med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves, jag ville ha tillbaka honom så mycket på grund av den kärlek jag har till honom , jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget val än att prova det, jag mailade trollformlern, och han sa till mig att det inte var några problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han förtrollade och överraskande nog den andra dagen, klockan var runt 16.00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag blev så glad och gick till honom. Det var så vi började leva lyckliga tillsammans igen. Sedan dess har jag gett ett löfte om att alla jag känner som har problem med relationen, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla trollformaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: babawalewiseman01@gmail.com du kan mejla honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) Kärleksbesvärjelser
    2) lösning och bot mot all sjukdom
    3) Örtkur för alla sjukdomar/sjukdomar
    4) Äktenskapsbesvärjelser
    5) Graviditetsbesvärjelse
    6) Uppbrottstrollformler
    7) Dödsbesvärjelse
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta denna fantastiska man om du har några problem för en varaktig lösning
    genom babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp +2348136951551 Viber +2348136951551

    SvaraRadera
  4. Briljant uttryckt! Ditt inlägg är enastående och erbjuder insiktsfulla perspektiv. Tack för att du delar med dig av din visdom.

    SvaraRadera